agd

REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK - NAPRAWA TURBINY wysyłka cała Polska w Stalowej Woli

Oceń:
(Ocena: 5, głosów: 3)
Telefon: 609707060
Strona internetowa: http://www.regeneracja-turbosprezarek.pl
Godziny: wyświetl godziny otwarcia
Ulica: Stalowa Wola, Mostowa 24
Wyślij zapytanie: wyślij e-mail

Opis

JAK SPRAWDZIĆ TURBO?
Niestety, ocena stanu turbiny nie jest łatwa. Pierwsze objawy zużycia to przeważnie duży apetyt silnika na olej oraz spadek mocy. Problem w tym, że oglądając samochód przed kupnem nie jesteśmy w stanie sprawdzić, czy olej nie został uzupełniony, nie znając auta nie wiemy też, czy moc jest taka, jak być powinna. Podwyższone zużycie oleju można wprawdzie określić po kolorze spalin (niebieskie oznaczają, że auto zużywa olej) ale taki objaw zawsze powinien skłonić nas do rezygnacji z zakupu, bowiem może też oznaczać konieczność remontu kapitalnego silnika. Jedynym skutecznym sposobem na sprawdzenie turbo jest pomiar ciśnienia doładowania wykonany w specjalistycznym warsztacie, chociaż jego zły wynik nie zawsze oznacza usterkę samej sprężarki. Przed kupnem warto sprawdzić, czy turbosprężarka nie jest zalana olejem. Drobne zawilgocenia nie powinny budzić naszych obaw, duże plamy oleju – tak.

Wbrew obiegowym opiniom, turbosprężarka nie jest elementem wysoce usterkowym. Prawidłowo eksploatowana powinna wytrzymać tyle, ile sam silnik. Z czasem jednak jej parametry mogą się pogorszyć. Dla zminimalizowania ryzyka, warto, przynajmniej orientacyjnie, rozeznać się w cenach regeneracji turbosprężarki w interesującym nas samochodzie i po prostu liczyć się z koniecznością jej przyszłej naprawy. Korzyści przemawiających za turbodoładowaniem jest zdecydowanie więcej, niż wad - mamy do dyspozycji większą moc i większy moment obrotowy, a mniejsza pojemność skokowa to niższe stawki ubezpieczenia OC.

 

Problemy z turbosprężarkami dotykają coraz większej liczby aut. Choć teoretycznie turbina powinna starczyć na całe „życie” silnika, z wielu powodów jej żywotność okazuje się znacznie krótsza. W dieslach trwałość turbiny szacuje się na około 150-200 tys. km. W jednostkach benzynowych wytrzymują one nieco dłużej, co wynika m.in. z prostszej konstrukcji, a także z innych warunków pracy. W przypadku silników Diesla zdecydowana większość turbosprężarek ma konstrukcję ze zmienną geometrią, przez co wzrasta ich cena, a naprawa jest niemożliwa bądź nie przynosi spodziewanych efektów. W benzyniakach jak na razie stosuje się niemal wyłącznie turbosprężarki ze stałą geometrią, które się regeneruje, i to z dobrym skutkiem. Jest to możliwe ze względu na łatwy dostęp do oryginalnych części zamiennych. Jeśli do tego warsztat wykonujący [url=http://regeneracja-turbosprezarek.pl]regeneracja turbosprężarek[/url]  ma odpowiednie wyważarki (również do wyważania dynamicznego), zregenerowana turbina pod względem jakości powinna dorównywać nowej, a koszt naprawy to 600-1200 zł. Naprawa nie zawsze możliwa Naprawa turbiny ze zmienną geometrią budzi dużo kontrowersji. Producenci nie dostarczają do nich oryginalnych części, poza tym warsztaty nie dysponują specjalistycznymi urządzeniami do pomiaru natężenia przepływu powietrza. Z tych powodów teoretycznie nie ma możliwości wykonania profesjonalnej naprawy takiej turbosprężarki, dającej gwarancję, że będzie miała ona odpowiednią wydajność przy konkretnych obrotach silnika.

Multimedia

Zdjęcia:
Turbosprezarki regeneracja
1

Naprawiamy

Lokalizacja

ładowanie Stalowa Wola, Mostowa 24...

Opinie

Wyświetleń od 2014.03.01 : 993 » edytuj wizytówkę
Chcesz być równie widoczny w internecie jak ta firma? Dodaj się za darmo do katalogu firm.